Helg åter igen!

Denna vecka har jag skolat in Tyra på Frejas avd,allt har gått jättebra :) Mycket är nog tack vare att Tyra varit med vid typ varje hämtning o lämning så hon känner både personal och barn väl :) På måndag infinner jag mig på jobbet kl 06:45,lite nervöst men jag ser fram emot det! (har inte jobbat på 28 månader!)

Idag ska vi till barnens farmor på lite mys och middag,skönt att komma hemifrån :)

Detta är ett inlägg från mobilen,hittade en app så nu kanske jag bloggar oftare :P
Ska fortfarande skriva om saker som hänt sista tiden men det tar jag sen.
Ska kolla nu om man kan lägga in lite bilder :)


Kommentarer
Postat av: JoHo

SÅNA sötnosar!! Älskar bilden på Tyra i "badmössan" hihi!

2011-10-01 @ 20:51:26
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0