Tomt och alldeles för tyst men skönt...

Efter att ha varit och firat att sambons mormor fyller 72 idag så följde tjejerna med sin farmor hem för en myskväll,sleep-over och lekdag imorrn.
Sen jag kom hem 18:15 har jag hunnit kolla på två filmer och ätit varma mackor :)
Det märks att man är så inne i rutiner med tjejerna så just nu känner jag mig otroligt rastlös och vill ringa svärmor och höra hur det går..Meeen....Nej,jag ska stå emot!
Hon ringer om det är nåt,så är det :)

Känner mig så tillfälligt fri så jag skulle kunna tänka mig att lägga mig o sova ett väldigt nermörkat rum och sova tills JAG vaknar imorrn (yeeeey,jag behöver inte kliva upp 7-7:30 imorrn) men alla småbarnsföräldrar vet ju att jag bara ljuger för jag kommer inte kunna sova länge för vid 8 kommer jag nog vara uppe :D

Den som ringer före 11 kommer jag gilla lite mindre i framtiden :P

Nej,nu blir det lite glo på BB på 5:an,sen tror jag det blir kryp ner i sängen och sova :)

God kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0