Hjälp mig!

Ett "tyck-synd-om-mig"-inlägg,så inget för dom som är som mig i vanliga fall (som tycker sjuka människor ska vara tysta,ha ha,nej då,är så mot sambon nu men det är nog hormonerna,i normala fall hade jag nog tyckt synd om honom...kanske...:P)

Jag håller fan på o dö...
Så HÄR sjuk har jag inte varit på länge,och då kan jag ändå stå på benen än..
Har ju hostat ett par dar,idag har hostan tilltagit och jag har typ tappat rösten!!
På vc tyckte dom jag skulle fortsätta dricka thé o käka halstabletter,"det är ju trots allt förkylningstider"....Ja,men jag mår piss,kan knappt stå upp utan att det snurrar,varje andetag gör svinont i min hals och att hosta...ja det känns som att jag ska dö....*tyck syyyyynd om mig*
Har tillomed fått ner min älskade gubbe ner i tvättstugan nu,vågar inte anstränga mig så mycket,då dör jag nog längs vägen...(tror han fått tvätta 2 ggr sen vi blev sambos,he he)

Dotterns hosta verkar *tack gode G* börja klinga av,tvingar i stackarn Mollipect,bara den lukten gör mig kräkfärdig,jag känner mig superelak som tvingar i henne det,men det gör ju nytta iaf.

Jag skulle kunna bli av med denna sjuka så mycket fortare...om jag inte varit gravid...Kan jag tillfälligt plocka ur bebisen,ta en dunderkur och sen stoppa i bebisen igen och åka in till bb och vara med om ännu en fantastisk upplevelse där?Tack?

Imorrn ska jag o Frejsan åka iväg,det kanske gör nytta för oss *hoppas hoppas*


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag tycker synd om dej..stackare! krya på dej!! kraaam

Postat av: Maria

Fy det där lät inte kul

Krya på dig kram till dig från mig!

2010-09-02 @ 20:06:46
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: Magda

Fy fan för att vara sjuk nu, jag tycker det e pest o pina bara att vara i min kropp just nu. Hoppas du kryar på dig snart så du är fit för fight när det gäller. Du kommer säkert föda långt före mig! För visst kom Freja innan bf?

2010-09-02 @ 20:28:16
Postat av: mamma/mormor

Imorgon börjar ompysslingen! När vi kommer tillbaka hem hit så ska du bara sitta i soffan och ta det lungt medans jag tar hand om Freja! Du får sova hur mycket och hur länge du vill, tupplurar på dan om du vill! Vi kan elda i Hugo så det blir riktigt skönt med...

Löv jo! kramar

2010-09-02 @ 21:13:14
Postat av: Malin

Fy va jobbigt =( Hoppas det blir bättre snart. Kramar

2010-09-02 @ 21:39:54
URL: http://rabarba.se
Postat av: Faster Pia

Ja jag tycker oxå synd om dig!

Jag tror att havsluften kommer att göra gott. Passa på att vila ordentligt och ta det lugnt så ska du se att du är bättre på måndag:)) Kram från faster

2010-09-02 @ 21:40:13
Postat av: JoHo

Åh, jag tycker JÄTTESYND om dig! :( Skit så tråkigt att vara sjuk... och när du är så gravvo och allt! Krya på dig!!

2010-09-02 @ 22:29:53
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Cathy

Jenny, blev såå glad när du kommenterat hos mig, Tack!!



Vi (Elliott å jag) är oxå jätteförkylda:-( Förkylningen verkar ta hårdare när man är gravid, så hade jag när jag väntade Elliott. HOPPAS du blir frisk å stark igen INNAN bebisen vill komma!!!

Du skrev "plocka ut bebisen, ta en dunderkur å stoppa in bebisen igen"----varför inte slippa smärtan å låta den vara kvar ute då?! Hihi...



Jag förstår hur du känner...man får ju inte ta nånting som gravid---jo, alvedon...då kan man ju lika gärna ta ett glas vatten:/



Vi skickar massor med Krya-På-Dig-KRAMAR!!

2010-09-02 @ 23:02:36
URL: http://fourkids.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Skickar ett krya-på-dej och hoppas att du piggar på dej umder helgen!



Ok, om jag länkar dej hos mej?



//Mikaela

2010-09-03 @ 23:38:22
URL: http://ljummetkaffe.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0