...

Det blev ett rubrikfattigt inlägg nu :P

I helgen va jag o Frejsan ut o hälsade på Frejas mormor,vi va inställda på att jag skulle kunna vila lite,men denna hosta tar livet av mig!Den vill inte släppa alls!!Så vaknar fleeeera gånger varje natt och hostar tills halsen känns helt sönderriven :(
Att den är så envis och inte ger med sig?Jag dricker honungsvatten så det sprutar ur öronen på mig,knaprar halstabletter,alvedon,Bisolvon,Strepsils...
Ja,det blir inget barnafödande förrän jag blivit av med hostan,det säger jag bara!Rösten är fortfarande på vift,vette sjuttsingen vart den tagit vägen :(
Freja är fortfarande hostig,men är inte direkt påverkad,hon får Bisolvon hon med (Mollipecten får inte ens passera hennes hals,min envisa lilla tjej!)
Men hon vaknar fortfarande vissa nätter och är ledsen,men kärlek från mamma o pappa och lite välling hjälper som tur är ♥

Min älskade mor hjälpte mig så nu är vi ägare av en syskonvagn,nu är det bara en ligginsats till vagnen som fattas,du är guld värd mamma som har kontakter som hjälper mig ♥

Känns skönt att jag fått upp kontakten med en person som jag inte varit så sams med på sistone,problemet va inte ens nån av oss,utan en annan,hoppas vi ses i helgen!!(eller jo,lite har berott på oss då vi varit väääldigt envisa med att tro på en människa som bara ljugit för oss!)
Men i helgen (om jag inte föder) så ska vi ses och prata,känns otroligt skönt och jag hoppas på det bästa :)

Nu ska jag använda mina få krafter till att snygga till i köket,fan så två personer kan skita ner porslin!!!(Frejsan sover!)



Uppdate:Va ju till barnmorskan igår på 38-veckorsbesök,alla värden ser bra ut,bebis har fixerat sig nu så nu håller vi tummarna för att jag slipper gå över tiden :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack :) Tycker bebisen kan komma nu så vi får se vad det är för en liten människa :)

2010-09-07 @ 17:10:41
URL: http://chamoud.blogg.se/
Postat av: Faster Pia

Herre min je vilket charmtroll ni har Jenny:))

Hoppas att du blir friskare till helgen så att du kan komma till Östhammar. Jag skulle verkligen uppskatta om du kunde komma,men vi får höras på fredag så får vi se hur du mår då. Kram från Pia

2010-09-07 @ 22:10:13
Postat av: Fia

hahahahaha! UNDERBARA UNGE! Huuuur gullig får man bli??? Krya på dig och tryck ut liten där inne snart. Vill ju se vad det är för filur... ;-)

2010-09-07 @ 22:49:29
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Pussbilden på Freja är för härlig <3



kramar

2010-09-08 @ 15:13:10
Postat av: elin

Om du inte hittaren insats så har jag en över om man säger så...

2010-09-10 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0