Lördag.

Denna dag började med att telefonen ringde,kändes som att klockan va aaaalldeles för lite,men den va visst 9,ha ha.
Det var min far iaf,han va i krokarna och ville komma och hälsa på,så 45 minuter senare va vi uppe,hade hunnit plocka lite här hemma och hade en gäst stod i hallen :D
Han hade med sig frukost,så vi "frukostmös" framför tv:n o snackade en massa.Pappa kan fortfarande inte se vem Tyra är lik,ha ha,roligt när mamma säger att hon är så lik mig :D

Freja var inte blyg iaf,hon sattes i morfars knä och det dög alldeles utmärkt :)



Efter lunch ringde jag svärmor så en stund senare va hon här och hämtade upp mig så vi va till coop,skönt att ha det gjort!Jag fick en jättesnygg lite längre jumper av henne och jag o Robin fick jättefina rosor,så skönt att ha både farmor och mormor till hands för oss och töserna ♥

Freja fick bada nu på kvällen,och WOW hon är en helt annan tjej i badkaret,hon har varit så försiktig förr,men nu kröp hon runt i vattnet,stod på alla fyra och doppade ansiktet i vattnet en massa gånger,kul att se :D
Just nu kryper hon runt och o-städar bland sina grejer,hon tog en så väldigt sen sovstund i eftermiddags så hon är inte det minsta trött,har försökt natta,men till ingen nytta :D
Lillesyrran ligger här brevid och hojtar,ska nog ge henne en sista slurk innan det är natti natti för hennes del :)

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0