♥ Fars Dag ♥

Jag och tjejerna gjorde en mys-frukost åt deras far imorse,det va uppskattat :)



Men nu har vi återgått till vardagen ;D
Freja har precis ätit lunch och hoppat ur pyjamasen,och jag MÅSTE få spy galla över Pampersblöjorna!Köpte up´n´go-blöjor,efter 2 timmar börjar dom läcka,värdelösa,tacka vet jag Libero!Synd att man måste göra slut på pamperspaketet,ändå står det på förpackningen att dom ska kunna ta extra mycket kiss,bull shit.....

Tyran ligger på golvet framför tv:n och tittar på Idol-reprisen,får se när hon tar lunch,blir nog av med pyjamasen först :D
Nej,nu ska jag o Frejsan städa upp hennes lekhörna,på något konstigt sätt har hennes leksaker utökat sitt utrymme och är nu spridda över heeeela vardagsrumsgolvet :D

Ha en trevlig söndag och Fars Dag!


Kommentarer
Postat av: Magda

För att vara lite klicheförälder och diskutera blöjor :-)) håller med dig, har alltid tyckt att pampers är bättre som vanliga blöjor men libero har bättre up and go!

2010-11-14 @ 13:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0