Hot hot hot

Åh va varmt o skönt det varit nu,man behöver inte klä på sig en massa kläder!

Igår tog jag med Frejsan bort till alla djuren dom har vid kyrkan (höns,hästar,får och lamm),men vem tror ni somnade innan vi kom fram?Ha ha,lilltuttan :)

Sen senare på eftermiddan hände det jag fasat för :(  Jag o Freja låg i vår säng,så SOMNADE jag!Vaknade av ett "smack",tittade upp och INGEN FREJA I SÄNGEN!Så började hon tokgråta,jag kan lova att jag va uppe ur sängen och nere vid fotändan på en tiondels sekund!Lilla hjärtat mitt ♥
Hon grät lite grann,snyftade,grät lite till,och USCH så dum jag kände mig!Gick igenom henne från topp till tå,inget blod,inga märken och inget brutet *pust* Hon låg på mage på golvet,så höll koll på pannan,men hon har inte ens ett enda litet blåmärke ens idag,tur det,jag höll henne vaken till framåt efter 23 (för säkerhets skull),eller ja,hon höll sig vaken själv,skulle minsann inte sova.
Är såååååå glad och lättad att hon inte verkar ha tagit nån skada,hädanefter tänker jag INTE lägga mig i sängen med henne om jag känner mig trött!
Och som tur är har vi en väldigt låg säng...
Man lär sig en läxa titt som tätt när man blir förälder,men hon verkar älska mig än iaf ;)  ♥

Idag va jag o Freja iväg på avslutet på sångstunden i kyrkan,hade jättetrevligt,alltid lika mysigt och roligt :)
På hemvägen va Freja jättetrött och satt rakt upp i vagnen och somnade,men varje gång jag försökte lägga henne ner så blev hon jättearg,hon skulle minsann sitta upp,he he,så hon satt och sov i 10 minuter innan jag kunde putta omkull henne lite lätt :)

Ska ta och knäppa en bild på min mage,går in i v 23 på fredag så okej då,den har börjat växa ;D
Har inte tagit ett enda kort på den hitills (med Freja började jag knäppa typ i v 13,ha ha)

Imorrn har jag o Freja tvättstugan på dan (fattar inte hur 2 vuxna och en liiiiiiten tjej kan använda så mycket kläder!!),sen framåt kvällen ska jag iväg till gynmott,då dom vill hålla koll på mina cellförändringar i livmoderhalsen under graviditeten (usch,är nervös!!),är en grad 3,så nu kan det vända eller gå över till...äh,tänker inte ens skriva det hemska ordet!!! Skulle det inte gå tillbaka iaf,så blir det en hysterektomi efter förlossningen!(egna bestämmelser)....

Nej,kolla klart på tv,sen sussa :) God natt!

Kommentarer
Postat av: Magda

Anton har ramlat ner från sängen två ggr, o man känner sig hur dum som helst speciellt då de blir så rädda o ledsna o tokskriker. jag blev så arg på mig själv så jag tog bort benen på sängen efter andra gången. de var ganska höga. det e jättefult men nu ramlar han iaf inte, o så kan han ibland gå dit o lägga sig o sova på dagarna, det e bra!

2010-05-19 @ 16:50:52
Postat av: Åsa

Visst är det fantastiskt hur mkt tvätt det kan bli :D Funderar också hur det kommer sig att vårt tvättkorg alltid är full... Tänkte ja en 1 åring gör ju av med en del tvätt... så när jag vek tvätten här i går så insåg jag att det va stora tjejen som hade mest tvätt, tror inte jag vill veta hur mkt det blir då dom kommer i tonåren :) Hur ser veckorna ut för dig och Freja är sugen på fika :) ons-fredag är bäst för mig :)

2010-05-20 @ 13:15:21
URL: http://chamoud.blogg.se/
Postat av: Anna

Elsa ramlade ur sängen när hon var liten med och jag hade jordens ångest över det men efter det har jag lärt mig att de flesta barn gör ju faktiskt det någon gång och man kan inte stirra på dom jämt. Olivia har kommit i den åldern nu att hon är på väg att kravla ur sängen så man vaknar vid minsta ljud nu när hon ligger i vår säng. Kram

2010-05-20 @ 23:39:46
URL: http://tobotroll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0