Det är ju Fredag idag ju :)

Inte för att det spelar nån större roll för mig som går hemma,men ändå :)

Idag va jag o Frejsan ute och svirade,vi tog bussen ut till österby och träffade vännen Åsa :)
Vad tror ni Freja promt skulle göra på bussen då?Jo,bajsa så klart,och hon har ju sitt gälla bajs-skrik då det gör ont för henne :( Bussen hade stått stilla i skyttorp i 5 minuter,så när busschauffören startar och åker,DÅ börjar hon (men det va en liten hård plutt så den blöjan bytte jag i österby,och fick inga protester under den sista biten på resan).
Vi fikade typ ett par timmar på hembageriet,hade mycket att prata om,alltid lika trevligt :)
Tog en promenix hem till Åsa så jag fick se det färdigbyggda inne i huset (det va typ 5 år sen jag va där sist ju),sen begav vi oss mot bussen,men insåg att vi inte skulle hinna med den,så gick en promenix genom ödeby och köpte en glass.Hemresan gick bra,Freja vaknade till i Vattholma så hon fick mellis då,sen tror jag bestämt att hon tillbringade tiden från storvreta in till stan med att flirta med nån kille som satt bakom oss :D

Nu sussar hon gott (har sovit en timme nu,skööööönt),och hennes far likaså (sköööönt) ha ha ;)

Nej,invänta Grey´s,fortsätter väl hänga på fejjan 40 minuter till då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0