Uppe med tuppen!

Hitills har jag faktiskt hunnit sopa golvet (vill inte dra igång dammsugaren då resten av familjen sover!),skura golvet,städa toan,plocka undan överallt och börja diska det som finns.
Känner mig helt uppstressad!
Robins lillasyster som är 10 år kommer hit nu på morgonen och ska vara med oss idag,och Robin hade sagt till sin mamma att systern kunde få städa hos oss,men det ska hon inte få göra,det är våran syssla inte en 10-årings!(Robin hade bara skojat med sin mamma men systern tog det på allvar om att städa,he he)
Så nu behöver hon INTE städa,utan istället få umgås med sin bror och brorsdotter istället ;) ♥

Börjar oxå känna mig stressad över morgondagen då jag ska på kusinbröllop,trivs inte alls med min frisyr nu :(
Får dra in till stan idag och köpa en stor jäkla solhatt!

Och vi vann inte ett öre på bilbingon igår,vi som va inställda på det....

Nej,diska klart!Tjipp!

Kommentarer
Postat av: faster Pia

Nämen Jenny då! Du var ju så fin i din nya frisyr ju!! Bilbingo är bara slöseri med pengar,spela på Lotto istället,jag vann 26 kr förra veckan jippie!! Ha en bra Midsommar:) Krama Freja från gammelfaster Vi hörs:)) Pia

2010-06-24 @ 15:49:55
Postat av: JoHo

Wow, SKITSNYGG i håret du blev!! Men? inte nöjd? Svårt att styla? Jag är OCKSÅ klippsugen... hm, jag kanske ska korta ner det jag med till sommaren nu! :)

2010-06-24 @ 16:31:06
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0