Så va det helg igen :)

Och idag går vi in i v 26!



Känns som att tiden går ganska fort!
Häromdan hittade bebisen på min kissblåsa,och den måste ha varit riktigt mysig att sparka på,för det går inte en dag nu utan att den ska sparka där,men än så länge behöver jag inte använda Tena ;D

Börjat få galet mycket sammandragningar,dom kör igång så fort jag är ute och går,riktigt tråkigt :(

Denna helgen är fullbokad så passar på att vila idag,tror jag börjar få dåligt järnvärde med för har börjat bli väldigt trött!
Imorrn ska det busas,tänker inte avslöja ett dugg här på bloggen förrän det busats klart ;D På söndag ska vi på söta Olivias dop ute i Österby-skogen (lillebror är supersnäll som ställer upp och kör mig o Frejsan).

Nej,nu blir det natti natti,mycket aktiviteter imorrn,och när jag är iväg så ska Freja och pappan iväg på födelsedagskalas i vattholma,hon har ju börjat bli läskigt mammig när vi är bland folk så hoppas hon klarar av att vara utan mig dessa timmar imorrn (kommer gå och vara orolig hela dagen o kvällen :(...  )

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herre gud vilken undebart söt flicka ni har...Åhh va söt Grattis till bebis i magen...

2010-06-14 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0