God kväller

Har inte så mycket att skriva,lägger ut lite Freja-bilder istället (främst för Frejas mormors skull ♥ )


En glad nakenfis vid matbordet :)


Freja testar kjolen hon fick av gammelfaster,fast det va väl inte på huvudet den skulle sitta va?hi hi


Freja fick en xylofon av sin farfar,den va rolig :)


Jag ÄLSKAR denna tös!


Så här trött blir man av friskluften i öregrund :D


Nya sittstilen i stolen :)


Nya favvofrukten,nektarin!(mormor assisterade vid ätandet)


Promenad med morBROR Jimpan (tack för rättelsen Pia ;) )


Det går ju bra det där!


Så här trött va Freja 5 minuter efter att jag lagt henne idag på dan (hon sov faktiskt när jag la henne..) Så hade hon hittat min tröja som hon lindat in sig i så fint! :D


Lite eftermiddagsbus med en trött mamma ♥

Nu sussar min fina lilla tjej så sött,ska strax sussa jag med,bebis i magen har funnit sin position,dvs med huvudet tryckandes neråt bäckenet och fötterna sparkandes uppåt revbenen,så man är inte på topp,men preliminärt iaf åker jag och Freja in till city imorrn och träffar våra kompisar i mammagruppen :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Jaså Jimmy har blivit mormor??

Lilla söta Frejan,hon är för rolig hon!

Kram till er alla och hoppas att det löser sig med lägenhet för Eva. Kram från Pia

2010-07-21 @ 12:35:34
Postat av: mamma/mormor

Pia: tack, det hoppas jag med.....

Jenny: mormors lillhjärta är för härlig <3

2010-07-22 @ 00:00:21
Postat av: Mary

Åh vilka härliga bilder på Freja. Tyra älskar också nektariner eller rättare sagt hon älskar ALL frukt :-)

kram på er

2010-07-24 @ 08:23:37
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0