Jaha ja..

Freja har hållt igång idag (förutom de stunder hon sovit förståss..),hon gapar,skriker och testar sina röstresurser vill jag lova.
Hon somnade alldeles nyss men så vaknade hon två minuter senare och började gapa igen..Så nu ligger jag och lyssnar på olika tonlägen,otroligt vackert (ja du hörde ju det mamma när du ringde :D)

En i den nära omkretsen råkade ut för en arbetsplatsolycka på eftermiddan,så denne har tillbringat hela kvällen på akuten(med diverse skador),men fick åka hem för ett tag sen,skönt det!
Men imorrn ska denne och en av dennes anhöriga till ackis,så då betyder det att jag o Frejsan får kärt besök :)

Imorrn kommer min vän Therese och Frejas vän Leon hit o umgås,sen ska vi på föräldragruppsträff,har ju inte träffat nån ur gruppen på typ en månad!Ska knäppa kort på alla sötnosar!

Nej,nu börjar gapen gå åt det griniga hållet,så ska ta o umgås med dottern nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0