Ännu en natt framför oss...

Freja är så underbar,hon har börjat vakna på nätterna....Tiderna varierar lite,men som inatt vaknade hon en massa gånger och va ledsen,så vid 4-snåret fick hon lägga sig brevid mig,sen vid 5 vaknade hon igen och va ledsen så då fick hon mat och blöjan bytt,sen somnade hon om igen.
Hon har börjat få fastare avföring,skönt det,kikar i hennes mun flera gånger om dan,men ingen tand..Kommer det ingen snart får jag väl höra med vår läkare vad det kan vara,för senaste månaderna har hon varit ganska hård i magen.

Hoppas hon får nån ro denna natt...Just nu ligger hon och "idiot"-tuggar på sina händer och gnäller..

Imorrn får vi besök av en arbetskamrat till mig,så hoppas man fått sova inatt.
Nu ska jag ta och roa dottern,börjar ju nästan gråta av trötthet!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Om det blir för mycket så får kan jag hämta henne och avlasta dig några nätter!!! Du får inte slita ut dig själv! Har det inte blivit bättre till helgen så kan hon komma och sova hos mormor o bonusmorfar <3

kramar

2010-01-19 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0