Nuuu så!

Förra veckan då:

Va på koll hos bm på tisdagen,ska visa värdena med Freja och med bebis i samma vecka (34) :

                 Freja                            Bebis
BT              120/85                         128/89
hb              127                               129
sf               33                                 (glömde bort vad hon sa,uppdaterar senare)

Viktmässigt så hade jag med Freja gått upp 6.5 kg och nu med bebis 5.5 kg.

På onsdagen kom Frejas underbara mormor och hämtade henne,kände att jag verkligen behövde slappna av (Freja är en väldigt envis och krävande liten tjej,he he),så fram tills fredagen då hon kom hem igen så hade jag mest bara slappat o kollat på film,umgåtts med min sambo (orkade inte mycket annat...)
På lördagen fyllde Frejas gammelmormor år,men Freja va sååå grinig och jag mådde inge bra alls,så sambon fick åka själv till sin mormor.

På söndagen orkade jag med tvättstugan (men fyyy så slut jag va sen),så fick vi sent kvällsbesök av min käre kusin som ville fika lite ;)

I måndags va jag med Freja till hennes bm,det va dags för 1-årskontroll och spruta,läkaren blev väldigt betuttad i Freja,och min lilldonna impade på dom när hon INTE RÖRDE EN MIN när dom gav sprutorna i låren!!!Hon tillomed skrattade till efter,ha hahelt galet (tror det bor en liten "saddo" i henne )
Och sambon började skolan igen,så nu är man all alone om dagarna igen :(
Tisdagen blev det inte mycket gjort,och igår for jag o Frejsan iväg till IKEA och träffade kusinen och kusinbarnet (som säger att Freja är hans lillasyster,han är otroligt förtjust i Freja!!) Min kusin har frågat om han vill ha ett syskon,"Ja,Freja" säger han då (han är 4 år) ♥

Just nu lider jag av väääldigt mycket halsbränna och myrkrypningar i benen dygnet runt,går in i v 36 imorrn (35+1),hoppas verkligen allt är över snart,ska "bara" inhandla bebisblöjor o amningsinlägg,tvätta upp de sista bebiskläderna och packa bb-väskan,sen kan bebis gärna få komma!! (just det,köpa vagnen med,he he)
Nu har vi ett ovanligt pojknamn och ett ovanligt flicknamn (eller JAG rättare sagt,vet inte vad sambon säger om dom riktigt ;D)

Nej,nu blev det aaaaaalldeles för mycket text,dags att tömma kameran på bilder o filmer o bjuda er läsare på,men det blir senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0