Glest med inlägg?

Har inte orkat skriva bara :P

Vad har hänt sen sist då?
Förra veckan så lät Freja så rosslig (fast bara då och då),så ringde vc som inte hade en enda liten tid,så dom ringde till närakuten och "bokade" in oss där,träffade en jättetrevlig läkare som inte kunde hitta nåt fel,hon trodde att det kunde vara mycket saliv i halsen bara,men hon skrev ett recept på Mollipect.

I fredags tog Freja steget och utforskade lägenheten heeelt själv,sååå mycket roligt det finns att titta på och dra i ;)

Helgen blev det lugnt,har haft så jäkla mycket förvärkar nu på sistone så klarar inte mycket alls :(

I måndags fick Freja besök av sin ♥mormor♥,och jag kan bara säga att min mamma är bäst och förtjänar bara det bästa ♥
I tisdags fyllde bästa faster år,och här hemma tog vi en slappardag.
Idag fyllde min käre lillebror Jimpan 22,Freja drog iväg ett grattis-mms till honom :D

Freja har varit otroligt gapig,skrikig och gnällig idag,vet inte riktigt vad som varit fel,minsta lilla så har hon skrikit som att hon hållit på och dö,otroligt jobbigt (man önskar man kunde läsa hennes tankar!),men hon har ätit o druckit bra,tyvärr hann hon däcka på alvedonen innan kvällsvällingen så kanske att hon vaknar en sväng innan man somnar själv och vill ha en slurk.
Vi misstänker att det är en massa tänder på g samtidigt nu,så kan ju vara det som gör henne så överdrivet känslig,det återstår att se iaf.
Men nu tar hon sig fram fort iaf,hon ska resa sig mot allt (livsfarligt ju)!

Jag har fortfarande inte riktigt insett att jag ska föda inom 6 veckor (men är samtidigt helt inställd på att INTE gå över tiden denna gång heller iaf :P)
Bebisen bökar otroligt mycket,reagerar på sin storasysters aktiviteter utanpå magen och hennes gap :D Den hittar fortfarande mina revben vääldigt bra *attans*

Denna vecka har jag och min kusin M telefon-vecka,ha ha,helt sjukt att vi kan ha så mycket att prata om när det inte sker allt för mycket i mitt liv,och vi pratar över 2 timmar DAGLIGEN (men hon är väldigt bra på att prata och det vi pratar om har inga gränser,he he he)

Funderar på om man ska åka till öregrund på lördag eller inte,är ju Roslagsloppet då men min sambo vill inte riktigt följa med och åker jag upp vill jag ju vara där hela dagen men inge kul om det bara är jag o Freja.Aja,får se.

Dags att knyta sig,sov så gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0