Hej och hå!

Helt sjukt så mycket varmare det börjat bli om dagarna,vi hade 12 grader i skuggan här på förmiddan,inget man klagar på :)

Idag va det föräldragrupp återigen,det handlade om säkerhet,mycket om att man ska tänka på vad det är för saker man har i hemmet,vart man placerar dom så inte liten kan komma åt och så..
Ska vara ärlig och säga att det känns som att det är ett bra tag kvar tills vi är där,de flesta barnen i vår grupp är väldigt självständiga,dom sitter själva,kryper och donar,Freja kan sitta själv en liten stund,men man måste alltid sitta bakom för hon är duktig på att tippa åt sidan.
Mja,får se hur det blir,hon ökar sin utveckling bitvis!

Vi tog vikt och längd på lillhjärtat,hon väger nu 10.1 kg och är 73 cm lång :)

Sen lite om när/om dom sätter i halsen och sånna otäcka grejer,sånt sitter fast i skallen sen vi låg på intensiven med Freja för då kom det en och visade oss på docka,så fick vi utföra alla möjliga grejer på denna docka för att bli "godkända".

Åh,har en massa bilder jag knäppt med mobilen på Freja som jag vill visa,men min nya mobil och våra datorer vill inte riktigt samarbeta så måste gå på djupet med detta!
Imorrn ska Freja umgås med sin farmor över dan så jag kan få pyssla lite i lugn och ro här hemma med gardinbyte och så.
Är liiiite nervös då den enda som Freja inte blivit störtledsen hos (när vi lämnat bort henne) är hennes mormor.Men jag tror det har mycket med att jag och min mor är väldigt lika varann,och Frejas mormor har varit med oss vääääldigt mycket.
Hur som haver,tur att vi och farmor bor nära varann,för när Freja väl blir tokledsen så går det inte att trösta henne..
Återstår att se,hon kan ju överraska med :)

Nej,leta mig in till köket o laga mat?*orkar inteeeeeeeee*

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja men de måste vi absolut göra vi får ta en fika dag på stan kan vi ju snacka med Emelie oxå om hon vill.. Men de va på tok för längesen vi såg..:( Puss

2010-04-09 @ 13:29:01
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0