Nåt på G?

Freja har varit gnällig i helgen och vill gnaga på allt som hon får tag på,och så har hon börjat dregla med,men inte mycket precis.
Tyckte det kändes lite småvasst i underkäken på henne,men det återstår att se.
Man intalar sig (iaf jag) som mor till ett down´s-barn att allt kommer ta så mycket längre tid,men när dom är så här små sker utvecklingen på en snarlik nivå med "vanliga" barn,iaf för de allra flesta DS-barn.
Hon är så mycket mer pratig nu,man kan föra en "konversation" med henne,ha ha,man pratar och hon svarar,gullunge!! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

GRATTTIS..du vann tävlingen i min blogg, ett presentkort på 250kr att shoppa lös för hos MyHeart =)



Skickar dig ett vinnarmail strax!



Shoppa lugnt :D

2009-10-18 @ 21:34:36
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Aurora

Jag är själv mamma till en kille med down syndrom. Han har nu snart åtta år, det är helt otroligt hur snabbt det går.

När det gällde min kille som också födde hjärtsjuk så tog hans utveckling längre tid i början med. Han satt inte själv först strax innan ett års dagen. För oss har det varit att man har haft en bebis längre än annars.

Hur gammal är din fina tjej?

Tror att min sons första tänder inte kom först i ett års åldern med.

2009-10-18 @ 21:52:08
URL: http://aurorajagmed.blogspot.com
Postat av: Aurora

Måste bara lämna ett inlägg till.

Jag kikade runt lite och tittade på alla era fina bilder. Blir alldelese tårögd när jag ser de fina bilderna. Så många minnen dyker upp för mig.

Mycket av de du säger och det ni har gått igenom har jag också varit med om och dikten Holland betydde mycket för mig.

Jag bli också så glad att ni som så unga föräldrar tar emot ett barn så kärleksfullt som ni gör. Freja kan inte ha hamnat rättare.

Krama Aurora

2009-10-18 @ 21:59:01
URL: http://aurorajagmed.blogspot.com
Postat av: Aurora

Måste bara lämna ett inlägg till.

Jag kikade runt lite och tittade på alla era fina bilder. Blir alldelese tårögd när jag ser de fina bilderna. Så många minnen dyker upp för mig.

Mycket av de du säger och det ni har gått igenom har jag också varit med om och dikten Holland betydde mycket för mig.

Jag bli också så glad att ni som så unga föräldrar tar emot ett barn så kärleksfullt som ni gör. Freja kan inte ha hamnat rättare.

Kramar Aurora

2009-10-18 @ 21:59:40
URL: http://aurorajagmed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0