I´m still alive!

Min käre mor påminde mig om att jag har en blogg,ska ta o ge er ett nytt inlägg så här på fredagskvällen då :)

I onsdags fick jag en otroligt fin ljushållare med en jättefin text,TACK ♥ det betyder så mycket för mig mamma ♥   :


Min mor betyder sååååå mycket för mig!

Igår gick jag o Frejsan och hälsade på Therese o Leon,vi mammor fikade o snackade lite skit,våra barn roade sig med att titta på tv :D



Åh,vad Freja o jag kommer sakna er när ni flyttat!!!

Denna helg går i lugnets tecken,nästa vecka är det att göra varje dag tamigtusan :/ Besök hit o dit..
Freja har varit väldigt pruttig idag,både pruttat en massa med munnen,och så har hon släppt en massa rejääääla brakskitar (kuratorn på hab va bra imponerad :D)
Jag o Frejsan tog ett fredagsbad strax innan Idol började,så hon ligger o sussar så sött just nu,väntar på att hon ska vakna o käka en sista skvätt för idag :)

♥Mamma du vet att du får ringa när som helst♥

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Du betyder massor för mig också!!!!!!!!

Kom ihåg vad jag sa om att Freja kan få sova här! Hon kanske kan följa med hit efter tecken kursen så kan du få tillbaka henne torsdag ELLER fredag beroende på er kalender <3

Fundera så kan vi bestämma sen!

kramar till er alla tre!

2009-11-20 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0