Helgen är kommen.

Men inte får jag ledigt för det,jobbar heeeeela helgen..
Men har bara 7 pass kvar på det där bygget,och jag har superduktiga nya uskan J.I med mig,så denna helg ska nog bli superbra :)

Ja,gott folk,jag SKA lägga ut bilder på nya lägenheten,men vill inte ta nå bilder på hur den ser ut just nu,för vi har inte donat klart här ju :P
Men ni är välkomna hit den 3:e juni på fika o tårta om ni vill,då är det nån i detta hushåll som fyller jämnt ;P

Går in i vecka 31 idag,helt sjukt att jag ska föda ett barn om ca 9 veckor!Hoppas ju på att det är mindre än 9 veckor kvar,för de flesta jag vet har fått barn på sistone har fått tidigare,så *jag vill oxå*

Fick ju som jag skrev tidigare stödskenor till händerna som jag ska ha nattetid mot karpaltunnelsyndromet.
Nu har jag iof bara haft dom i 3 nätter,men tycker inte dom hjälper ett dugg..
Har fortfarande väldigt ont i händerna och domnar bort i fingrarna,mest på vänster hand.
Men ska ge dom ett tag till,man kan ju inte förvänta sig att allt ska fungera *vips*

Nu ska jag snygga till mig,dra in till stan,handla lite,sen arbeta!

Ha en trevlig helg gott folk  ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!



Oj bara 9 veckor kvar. Hur känner du inför förlossningen? :)

Det finns föräldragrupper här också, börjar inte förns i juni eller juli dock. Ska i alla fall gå och försöka göra mitt bästa att förstå isländskan ;)



Kram

2009-05-15 @ 13:13:55
URL: http://memp85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0