Bryter trenden

Wow,ja nu skriver jag ett fredagsinlägg då,så ni inte tror jag bara måndagsbloggar :P
Har blivit "anti-internet",känner inget behov alls av att interneta,men efter att en kollega ringde idag o frågade om nåt hänt eftersom jag inte svarat på hennes mail på fejjan på länge så kände jag att jag återigen måste "visa" mig :D

Allt e finfint här typ,i måndags o tisdags donade jag,mor o sambon med gamla lyan,tapetserade o städade som tokar,bara för att igår få nedslag på städningen på toaletten!
Hon klagade på kalk-anläggning i duschen,ja va fan ska man göra?Skrapa bort det med kniv så man förstör klinkersen???Blev så förbannad så jag grät bra länge..Stannade i gamla lyan i 2 timmar o försökte få bort kalket,men det gick fan inte..Pratade med min mor,och hon skickar idag in min lillebror med nåt superdupermedel,så vi ska prova det,annars tänker jag kalka igen käften på kärringen om hon klagar mer!
Måste notera att när jag flyttade in där så såg det precis likadant ut med kalk,och förra hyresgästens städning ska jag inte ens nämna..Men kärringen kanske låg med honom så han slapp undan?Ja,man kan ju aldrig veta...*suck*

I onsdags va vi till förlossningen med föräldragruppen,det va trevligt :D
Tycker verkligen om alla i den gruppen,ett härligt o öppet gäng :)

Idag går vi in i vecka 33,sjukt så fort tiden går,det är ju snart dags att föda!!
Bebben visar sin närvaro varje dag med att böka o dona,den har hittat upp till mina revben nu,men är väldigt snäll än så länge.
I onsdags när jag va till barnmorskan så kände hon efter hur bebben ligger,och den ligger med huvudet neråt,så den får gärna stanna kvar så nu (nån i föräldragruppen som ska ha ett litet tag före mig ska in på vändningsförsök snart).

Ikväll ska man iväg på vårfest med jobbet,ska bli trevligt,svägerskan ska ta med sig min brorsdottern W,så superduper :)

Nu har jag inget mer att skriva,så tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken glad överraskning att du hittat ut på www!

Men kul!

Lycka till med kalken, går den inte bort nu så kommer den aldrig att göra det!

kramar

2009-05-29 @ 12:22:17
Postat av: Emelie

Vilken kärring, får be henne själv städa bort det om det nu är så lätt!

2009-05-29 @ 14:10:53
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej vännen! Jäsiken vad fort tiden går...bara några veckor kvar. Hoppas allt är bra med er. Saknar dina inlägg ;)

Kram

2009-05-29 @ 21:20:40
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0