Trauma: Life in the E.R

Åh,älskar det programmet!!
Ni som känner mig vet att jag tycker om blodiga grejer,och detta program ger mig det!
Det enda dom censurerar är kvinnors bröstvårtor,kön och andra patienters ansikten,annars filmas ALLT!
När dom skär upp patienter,stora blodiga sår,dom gör "gärna" en close-up på ansiktet på en patient som håller på o återupplivas,osv.
Nej,jag är ingen galning,har bara fastnat för serien helt enkelt.Den är rak,ärlig och sann,inga krussiduller!

TRAUMA   En liten visning (ej blodig)

Serien visas på tv4 Fakta på onsdagskvällar och kör repriser på samma kanal på lördagskvällar,sen tror jag att dom fortfarande visar på Discovery nån gång på helgerna eller så.
Har en massa vhs-band ligger i nån låda med en massa trauma-avsnitt,I just like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0