Snart helg igen..

Fast vad gör det,för oss här hemma är det helg jämt ;D

Igår möttes jag o darling upp på stan för jag behövde köpa linnen o han ville uppdatera sin Arkiv X-samling.
Det slutade med middag på china,muuuuuuuuummmmmmmsssssssss så gött!!!
Jag tog buffé "som vanligt",så jäkla mättande!Varje gång jag böjde mig fram för att ta en tugga så va magen i vägen,så man va inte så jäkla hungrig till slut som man va psykiskt,ha ha...

Idag ska jag,mamsen o darling till IKEA o inhandla skötbord o lite annat,kul att komma iväg på små äventyr :)
Och få umgås med mamsen så klart!Så ska jag få premiäråka i deras nya begagnade biiil med fungerande ac,lövely!

Nej,fixa till frillan kanske?

Kommentarer
Postat av: Marie

Shit, du har inte långt kvar du :) Börjar du blir nervös inför FL? Kram

2009-06-26 @ 00:56:07
URL: http://memp85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0