Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust!!

Mmmm,vilken härlig värme,yummie!!
Tog mig in till jobbet idag,skulle lämna väskor åt en kollega,stannade där en liten stund,sen vanka ner på stan igen.
Vilken värme!Den saktar ju ner en så jag trodde aldrig att jag skulle komma framåt.Och träffade en massa folk på tillbakavägen man stannade o snackade med,ståendes i solen så klart.
Och så blev det ett stopp vid jordgubbsståndet :D
(måste ju passa på o frossa nu,får ju inte äta sen när jag ammar sägs det...)
Dagens middag består av gårdagens middag,flintastek,strips och ratatouille,orkade knappt halva tallriken igår kväll,ha ha.
Och jag får äta själv då sambon tyckte kvällen skulle vara myyycket trevligare hemma hos nån kompis med lite öl istället för att vara hemma och höra mig pusta runt i lägenheten...
Nåja,äta va det ja!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh skulle ha vetat att du va själv ikväll, de är jag med.. men nu är jag för trött för att lyfta på röva... Men vi måste fika snart tycker jag=D puss

2009-06-27 @ 18:47:51
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0