Öken...

Det är så varmt jag skulle förklara för nån att jag tycker det är just nu...
Även fast lägenheten ligger i skugga fram tills 17 på eftermiddagarna så hinner den sjuttsicken bli ljummen innan..*pustsuck*
Ja ja,bara att bära minimalt med kläder,ingen som ser ändå :D
Önskar vi haft en takfläkt (sambon kastade sin i samband med flytten.....).Skulle lätt ha en i både vardagsrum och i sovrum!

Har precis kommit hem från barnmorskan,va på kontroll,och som vanligt såg ju allt bra ut :)
Blodtrycket ligger superduper,magen växer inom ramarna,och bebis har nu börjat fixera sig,bm kände på bebbens huvud och det är nu ruckbart :)
Hjärtljudet idag va på 136,så det har legat mellan 130-140 hela tiden,någon som vågar gissa vad det är för kön på vår bebbe om man ska gå efter hjärtljud? (jo,jag vet att mycket är skrock,men kul att höra gissningar)

Träffade på kollegan som blev mamma i våras,så söt lilla tjejen är :)

Sambon är på gamla jobbet o tackar av en massa gubbar som går i pension,bra att han får åka iväg o vara social,själv har jag små små funderingar på att ta bussen in till centrum o kolla efter linnen,det är en bristvara på långa linnen här hemma,kan ju va bra att ha nu i värmen.Meeeeen vi får se...

Nej,dricka lite isvatten va det ja!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror de blir en liten Elvin ja:D

2009-06-24 @ 18:29:17
URL: http://tobotroll.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

ja jag tror oxå på en grabb

2009-06-24 @ 21:35:12
Postat av: Elin & Wilma

Vi tror också på en grabb :P

2009-06-25 @ 09:57:20
URL: http://winter81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0