Mitt i nassa!

Och jag är klarvaken!
Aja,har ingen tid att passa imorrn direkt,har bara inplanerat finjustering i lägenheten,men det har jag ända tills på imorrn kväll på mig (eller ja,oss,sambon ska vara delaktig han med :D) .

Sitter o gissar på när pengarna från försäkringskassan kommer komma,har ju hört att dom inte är så snabba,men borde ha fått dom i fredags.Får väl bli ett samtal på måndag om inte annat (skulle vara kul att få betala av alla räkningar!)

Sitter oxå o gissar på när sambon kommer hem,sista bussen för honom går om 10 minuter,har en svaaaag känsla av att han inte kommer sitta på den bussen,men återstår att se.
Kanske ska ringa o säga att värkarna dragit igång?Nee,så fult,ha ha :D

Lägga lite patiens tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0