Glad Midsommar!



Hoppas ni alla får en riktigt trevlig midsommar,själv blir det nog lugnt och stanna hemma som gäller för mig iaf,gårdagen va inte ett dugg trevlig,då jag hade besvär med blindtarmen,hua!

Är just nu klarvaken,uppskattar min sömn till ungefär 3,5 timme max,så superdrygt att vakna kissnödig,o sen inte kunna somna om :(
Har sammandragningar hela tiden,ej onda,men dom finns där hela tiden,så kanske blir ett samtal in till förlossningen med när jag vaknat senare i förmiddag...
Går idag in i vecka 36 (helt sjukt,kan inte förstå det riktigt).
Ska ta och surfa runt lite nu,men bloggar kanske lite senare!

Puss!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

trevlig midsommar =)

2009-06-19 @ 10:12:02
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Elin & Wilma

Trevlig midsommar på dig/er.. Hoppas du blir bätre med sammandragningarna, inte kul att ha såna heeela tiden. Kan väl höras av lite senare, vi ska till löhammar runt 15 tiden...

Men å andra sidan så vill ju Wilma träffa sin kusin snart :) hihi



Kram på dig vännen

2009-06-19 @ 10:41:12
URL: http://winter81.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas det blir lite bättre i alla fall...

Ni får njuta av varandra då!

Ha en skön midsommar så syns vi nästa vecka!

kramar

2009-06-19 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0