<3 Tack mamma!!

Tack för en härlig dag igår,tack för spjälsängen,tack för shoppingrundan o alla inhandlade saker!!!  :)

Vi började på IKEA igår,mat så klart :D


Sen inhandlades des skötbord,skrivbord,och en massa andra saker :)
  
Ikeas billigaste skötbord (funkar nog alldeles utmärkt det med!),sen blev det en mörk bild på sambon o skrivbordet,men saken är den att vi inte längre sitter vid vardagsrumsbordet,utan vid ett nytt,stadigt skrivbord :D

Efter IKEA va det bara att åka hem o dumpa karl och de inhandlade sakerna,sen begav sig mamsen o jag först till Plantagen,sen biltema (där jag köpte en torkställning),sen Babyland o hämta ut box + få en skötväska ;)sen till sist coop där mor inhandlade en dammsugare och mina fötter gav upp i skorna jag gick i,så fick akuthandla flip-flops för 29 kr!Såååå skönt att få på sig dom!
Träffade på en kollega med familj på vägen ut,kände mig lagom pigg o fräsh då,ha ha :)

Monterade ihop skötbordet sent igår kväll,men nu står det ju stadigt o fullpackat med blöjor o diverse inne på toan (som till synes på bilden),idag eller imorrn blir det nog montering av spjälsäng,lägger ut bild på det sen,och denna helg blir vi hemma då vi givit oss f-n på att få lägenheten klar,har skjutit på alla sysslor alldeles för länge nu,tänk om jag skulle föda nästa vecka,kan inte ha det så här stökigt med lådor o skit då......
Så senast söndag kväll har vi satt gränsen,och har ni tur är jag då så nöjd så jag lägger ut bilder o ger en rundvandring för er som ej varit hit :)

Nu ska jag inta frulle,lite läskig uppvakning då jag drömde om att vattnet gick,så kände efter direkt o så va ju inte fallet :D

PS.Jag älskar min mamma!!  Ds.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker också att det var en jättebra dag!

Älskar dig också!!!!!

kramar

2009-06-26 @ 08:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0