Faderskap och viktuppgång!

Igår va vi som sagt in och vägde lilldamen,hon hade gått upp nästan 200 g under helgen,så nu väger hon 3930 g!

Sen vandrade vi genom stan bort till kommun och skrev på faderskapet,så nu har jag inte ensam vårdnad om Freja längre :D
Tack svärmor för att du ville köra oss!

Idag sker ingenting,men imorrn ska vi till Ackis IGEN,då vi ska till audiologen och testa Frejas hörsel,det är nog inget fel på den inte :)
Sen in på torsdag igen då vi ska träffa läkaren som jobbar med Downs syndrom-barn här i Uppsala län.
Sen på fredag ska vi till bm här där vi bor och väga lilldamen igen.
Och sen har vi inget inbokat förrän nästa torsdag då vi ska till ögonmottagningen,det blir ett jäkla flängande kan jag säga!Tur man kan åka sjukresetaxi! (och så har vi svärmor med)

Kommentarer
Postat av: Cathy "Fia"

Hejsan söta familjen!!

Så härligt att allt ser bra ut...men förstår att det är jobbigt att fara hit å dit, man vill ju bara ta det lugnt å familjlanda/njuta!! Tänker på er så mycket å hoppas vi kan ses snart!! *FLYTTA HIT* :-)

Många varma kramar från oss alla till er alla!!

2009-07-28 @ 15:50:45
URL: http://goastefamiljen.blogg.se/
Postat av: Emelie

awww härligt att hon fått mera hull lilla damen jag ska ta mig i kragen o komma in o hälsa på nu när det förhoppningsvis börjar lugna ner sig för er.... kram

2009-07-28 @ 20:41:17
Postat av: Alma

Hehe, ja gör det. Behövs lite fler folk i Östhammar

2009-07-29 @ 04:08:15
URL: http://almastankar.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0