Vad är det dom inte förstår??

Nu ringde bemanningsassistenten på mitt jobb och frågar om jag kan tänka mig att sitta vak på barnonken imorrn..

Så ställer jag dessa frågor:
Är det ett barn det gäller? Svar: jag vet inte  (dom vårdar inte bara barn där)
Nehe, ja jag har ingen erfarenhet av att vårda sjuka barn,så för allas säkerhet..
Svar: Men du ska bara sitta vak..
Åååååh!Skulle det hända nåt så är ju jag där på plats först!
Okej,behandlas denne med cytostatika?
Svar:Jag vet inte.

Okej,bra svar på mina frågor..

Har redan sagt att onkolog-barn och cyto-behandlade människor vill jag inte ha med att göra.
Vet inte riktigt vad det är med dom orden dom inte förstår riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0