Pust..

Jobbigt att behöva JOBBA inatt :P
Det va inte bara att sätta sig i soffan framför tv:n som det varit alla andra nätter på sjukhuset precis..
På AVA,där JOBBAR man faktiskt!
(helt slut när jag gick hem imorse!!)

Inatt ska jag vara på öron,näsa&hals,ska sitta vak på en patient.
Så då blir det till att ta med boken!!

Imorrn kommer brorsan hit,alltid lika roligt med besök :)
På söndag ska jag och älsklingen ut till östhammar och få andas frisk luft och gosa med bebis,lovely!!
Och givetvis umgås med brorsan o svägerskan!

Nu ska jag klura på middag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj..

Kanske kan ta en promenad på söndag om vädret tillåter ??

2009-01-22 @ 19:19:15
Postat av: Jenny J

Vem är du då?

2009-01-22 @ 20:12:18
Postat av: Emelie

Hade ju kunnat vart jag.. men är tyvärr inte det! Men dags för ett träff tycker jag! ;)

2009-01-23 @ 18:24:06
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0