Pissväder..

Igår bombarderade himlen oss med en massa snöflingor,och idag är det bara en massa slask...

Stannar hemma idag med,känns som att jag har en knut i magen som inte riktigt lösts upp än..
Misstänker att det har med jobbet att göra.

Kollade igår på en dokumentär på femman,den handlade om en kille som va oskuld.
Han gick på kurs för att stärka sitt självförtroende,att kunna visa sig naken för nån annan och att njuta av att nån annan tog på hans kropp.
Jag satt med hakan ner i knät nästan hela tiden.
Det va MYCKET naket måste jag säga.
Gamla tanter som njöt av att ta på hans nakna kropp *hua*
Sen sista kursdagen fick han ligga med en dam...
Den damen har sambo,och har bra sexliv,sa hon.
Jag kan inte förstå hur man kan tillåta sin älskade att ha ett sånt jobb,ligga med en massa oskulder.
Sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ja jag såg den med...Helt jävla sjukt...

Fast jag gilla stilen på killen på slutet av "handarbetet" snacka styv ha ha ha....



Allt bra annars?

2009-01-20 @ 20:48:54
URL: http://www.tobotroll.com
Postat av: mamma

Hi hi, jag såg den också, håller med Anna, jag skrattade så jag grät när de filmade hans uppvinklade fötter som skakade...Vadå stel som en pinne ;-)

Vi pratade om det på jobbet idag så en av dom sa att om det blir varsel på Sandvik så kanske hon skulle starta eget och dra igång nåt sånt i Gimo. Kanske finns en tänkbar kundkrets på Wärdshuset....

kram

2009-01-20 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0