Nu tar jag helg!!

Natten på arbetet gick alldeles utmärkt,satt vak på en patient.
Måste säga att den åkomma denne hade har jag bara hört talas om..Trodde inte att det gick att göra så.Men det gick det!Stackarn!

Nu är det helg,och jag och älsklingen är lediga,tror det blir restaurang eller nåt ikväll,orka laga mat :/
Sen kanske en tripp till bion,eller mys till nån film hemma.

Först ska jag ha besök av min mor och Esbjörn,alltid lika trevligt :)
(och oh nej,jag är absolut inte ett dugg avis på dom som ska ner till sydafrika o njuta,för att sen komma hem o se ut som två negrer..)

Ha en trevlig helg :)

(du som skrev en kommentar i förra inlägget om promenad,skriv vem du är :P)

Kommentarer
Postat av: Elin "svägerskan"

Jag la till mitt namn när jag skrev att vi kunde ta en promenad på söndag, men det verkade som om din blogg inte ville som jag ville...

2009-01-23 @ 20:16:53
URL: http://winter81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0