Ilskan gick över men är tillbaka :( *grrr*

Pratade med comhem i förrgår,och det där med telefonen handlade om nåt så enkelt som att jag satt kabeln i fel hål *he he* skäms lite över det..Men jag skyllde allt på sambon :D

Men..Internet har typ inte funkat alls..Just nu funkar det,så passar på att skriva av mig!!
Snackade med comhem återigen igår,och efter många om och men så hittade dom att det va fler som ringt in i mitt hus om liknande problem,så felet är på väg att fixas..Tack för det!

I lördags kväll jobbade jag,och när det va dags att gå hem höll jag på att börja gråta.
Det kom ingen natt-undersköterska,alltså fanns det enbart en sköterska som skulle ta över (vet inte om dom "glömt" bort att kolla upp bemanningen??)
Hur som haver så blev det många samtal till chefen om detta,en läkare kom förbi och behövde platser till patienter,men nattsköterskan vägrade ta emot fler (hade 5 tvärdementa patienter varav två va helskötningar),så läkaren blev förbannad,så först sa min chef att jag inte fick gå hem förrän jag fått tag på nån..Där kom tillfället då jag fick tårar i ögonen och satt med gråten i halsen när jag satt med luren i handen och försökte ringa efter nån...

Alla mina planer om att hinna till hemköp och köpa frallor och kaviar sprack (därav "snudd-på"-gråtandet...

Men saker och ting löste sig,nattsköterskan sa att jag fick gå hem,hon tänkte inte ta emot fler patienter.

Så gårdagen kan jag säga att jag tog det jäkligt lugnt,för mådde inge bra..
Imorse vaknade jag vid 4 (skulle gå upp 5:30),mådde inge bra alls,så kl 5:25 ringde jag mig sjuk.
Mår allmänt blääää,ont i magen,tänker inte riskera nåt,så stannar hemma och tar hand om mig själv idag!

Okej,det blev ett ganska långt o tråkigt inlägg,men man måste få skriva av sig!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

uscha låter inge kul alls, ta hand om dig och magen istället kram

2009-01-19 @ 07:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0