Måndag kväll.

Tina o Tyson va förbi tidigare o kopierade lite grejer ;)

Älsklingen o jag har kört en "ombytta roller",så nu ska han jobba natt ett par månader och jag dag.Känns konstigt att sova ensam på natten några gånger i veckan från o med nu : /
No fun at all...

Ringde ett riktigt höjdarsamtal nyss,ringde min FAR och berättade om ultraljudet idag,nya datumet o så.
Fattar inte att en blivande morfar kan låta så ointresserad i sitt första barnbarn.
Han ställde ett par frågor,men inte lät han glad inte.Har jag gjort så hans åldersnoja fått en törn?
Han gillar säkert inte "morfar"-titeln alls.Aja,JAG och Robin ska bli FÖRÄLDRAR iaf,det är det som betyder något,har ju faktiskt en extra-morfar til bebben som kommer finnas mer i bebis liv,än den biologiska!(och det är jag väldigt GLAD över!!)

Håller på med sen middag,mådde lite dåligt tidigare...
Så nu ska jag äta lite,sen blir det nog till o se på nån film (ha ha,okej,en halv film iaf,kan inte minnas sist jag såg en HEL film,somnar ju ifrån hela tiden..)

Tjipp tjopp!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag och "extra"morfar är väldigt glada över barnbarnet som är på gång!!!!

kram

2009-02-17 @ 08:56:24
Postat av: Emelie

sjukt tråkigt att han ska va på det sättet, hoppas han kommer ångra sig big time sen....

2009-02-17 @ 09:36:06
Postat av: Anna

Jag vet hur det är....inte kul...kram

2009-02-17 @ 09:53:15
URL: http://theooliwer.blogg.se/
Postat av: Linda W

Hoppas att allt blir bra. För själv hoppas jag på att få se lillen när tiden kommer! Och köpa massa barnkläder! :D

2009-02-20 @ 14:03:11
URL: http://chocolad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0