Underbara jul <3

Dagen före julafton kom mamma,hon och jag drog en repa till några affärer,medans min älskade sambo fick vara med om Frejas första självständiga vändning från rygg till mage!
Sen åkte vi ut till öret (älskar min mor som gärna kommer o hämtar oss),installerade oss där,gjorde knäck,skinka o donade o mös :) Freja fortsatte stumt med sina vändningar åt höger!

Julaftonen på dan tillbringades mycket i köket,jag gjorde rocky roads,jag hjälpte mamsen med maten,så jag missade kalle anka denna jul :(
Sen kom morfar vid 16,så då käkade vi,sen fika på det och julklappsöppning.Freja fick så mycket fint,TACK mamma,Esbjörn och Jimmie för alla fina saker!!! ♥
Så senare på kvällen ligger Freja och gymmar framför tv:n,ja då snurrar hon runt åt vänster med!Så på 2 dar har hon kommit på knepet att vända sig från rygg till mage åt två olika håll,ja jag är så jäkla stolt!!Här går man o väntar på att allt ska komma så sent,så kör hon på i denna fart med allt :)
Hon har blivit jättestadig på benen med,så nu kan hon stå ordentligt :)

Juldagen har varit lite seg,men vännen Mija kom förbi med sin dotter så vi gav oss ut på en juldagspromenad på 4 km med barnen,lagom friskt!(så lätt att man hamnar kvar inne annars o bara vill mysa)
Sen på kvällskvisten kom lillebror och brorsdottern,så vi hann ha liiiiite jul ihop iaf,han bommade ju både dan före julafton o julafton med besök,så på tredje dagen skedde det! :)
Brorsdottern fick en massa spännande julklappar av oss,så nu jäklarns kan hon laga egen mat minsann ;)

Mamsen skulle ju köra hem oss,men vi kom inte iväg förrän efter kl 22,tycker så synd om mamma som får sitta o dänga hit o dit,love you!!!!
Är övertrött,så ska ta o säga natti natti nu.

Och ett sanningens ord : Man kan inte älska alla! Så är det med det,heippa!

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Vad bra Jenny att ni har haft en bra jul!

Att Freja fick träffa kusinen Wilma oxå,det var kul:)

Din mamma är verkligen helt otrolig,det är tur att du har valt henne som mamma Jenny:)))

Våran jul har oxå varit bra.

Du har så rätt så när du sägar att man inte kan älska alla här i världen,så sant som det är sagt!

God fortsättning på julen och Krama Freja från mej

Vi hörs Kram från Pia

2009-12-26 @ 14:20:01
Postat av: Faster Pia

Hej Jenny!

Va bra att din jul har varit bra:)

Din mamma är helt otrolig! Va bra att du valde henne som mamma:)

Va kul att Freja fick träffa sin kusin Wilma oxå.

Du har så rätt så Jenny,alla kan inte älska varandra så är det bara! Ha en fortsatt trevlig Jul.

Hoppas att din pappa med familj också kommer och önskar God Jul!

Vi har oxå haft en bra jul. Hälsa och krama Freja från mej:)



Kram från Pia

2009-12-26 @ 16:18:52
Postat av: Faster Pia

Du tror väl att jag är tokig,som har skickat 2 lika meddelanden,men det första syntes inte när jag tittade så då skrev jag en gång till:))))

2009-12-26 @ 16:20:40
Postat av: mamma/mormor

Klart jag hämtar o skjutsar hem er <3 Vill ju så gärna att ni skulle vara här så det är bara ett nöje! Var liiite segt hem igår, var inte hemma förrän efter kl 01... men man får vrida upp stereon och sjunga för fullt så håller man sig vaken... man behövde ju vara allert med när det yrde snö över vägen....

Kramar

2009-12-26 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0