Snöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö :)

Vaknade 3:30 imorse (för att släcka lampor,somnade framför tv:n strax efter 22:30) och tittar ut och det är alldeles vitt på marken!
Nu när jag klev upp kl 9 så har verkligen vintern kommit,det är typ en dm snö ju!
Ska bli kul att testa hur vagnen går att styra i snö!
Idag är sista gången på rytm o musik i kyrkan,tråkigt,Freja gillar ju det så mycket.

Okej,jag kanske ska summera de senaste dagarna?
I fredags hade jag jättekul,det blev utgång efter kläm o känn-partyt med Lustgården,försökte smuggla in svägerskan på Flustret,men hon va för ung (20),så vi rännde till Bullit,en massa fyllefolk,men vi snodde tillslut åt oss ett bord,det va jag,Lotta,Emelie,Mija och Ullis.
Kom hem kl 4 :D

Lördagen sov vi mer eller mindre bort...
Söndagen va lugn..
Igår va jag o Frejsan till jobbet på "Jul-knytkalas",kul att träffa alla kollegor,och en kollega som fick bebis för 7 veckor sen kom med sin lilla bedårande tjej,åh har Freja varit SÅ liten????
Freja fick puss och pet av sin kusin,så söt så :)

Nej,det va det det,inge spännande i vårt liv här inte...
Ska ta och väcka lilldamen nu tror jag,så hon inte sover bort halva dan (vilket hon har börjat bli duktig på!) :)

Kommentarer
Postat av: Elin & Wilma

Jasså, hon har "apat" efter pappan sin ;)som han gjorde förr hihi

Det var kul att ses igår..



Kram

2009-12-15 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0