Natt igen?

Har visst kommit in i en nattbloggningsperiod :D

Idag va vi hem till älsklingens mormor & morfar på julmiddag,det va kusiner och andra släktingar där,hade jättetrevligt :)
Vi fick många fina julklappar,men Freja är ju den som alltid får mest av oss :)
Hon blev skrikig (som vanligt när vi åker till nåt ställe där det är mycket folk),men efter att ha fått sova lite över en timme och skitit va hon på topp igen :D

Köpte den där filmen "Inglorious bastards" idag,så ska kolla på den imorrn (sambon har inte tid att titta med mig,dataspel går i första hand ;D).

Imorrn kommer min käre far hit med julklapp till Frejsan,ska bli kul att ses igen!Har ju julklapp till honom o Camilla,men den är inte klar än..Får posta den helt enkelt :D
Så kommer Frejas farmor med en grej till lillskruttan,får se om hon tycker om den eller om den är lite för liten för henne :D
Ddet blir väl nån bild.

Nej,nu ska jag faktiskt borsta tänderna o sen sussa,man vaknar väl mellan 9-10 som vanligt av att Freja vaknar.Så lustigt,hon låter inte ett pip om mornarna när hon vaknar,men ändå så vaknar jag direkt.

Natti natti på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0