Behöver en ängel nu!

Lotus måste flytta härifrån.Nu.
Sambon är allergisk och står inte ut längre.
Det alternativ som INTE finns är att "put him to sleep" så att säga.

Söker en fodervärd eller liknande på obestämd tid,jag kan stå för allt som han kostar varje månad,inga problem,men bara jag vet att han kommer ha det bra,vill inte lägga ut honom på Blocket.
Gärna någon som jag känner,så om du känner någon eller själv vill ha hand om en 6-årig pojke på 5,6 kg,busig,superkelig,torrfoderglad (gillar inte mjukmat så mycket),älsklar kattgodis,bästa leksakerna är sugrör,rumsren,hör av dig då!!!

              


Kommentarer
Postat av: Lissan

Nääää! Vad tråkigt! Hade jag inte haft 4 envisa och egoistiska katter så hade jag tagit honom direkt! Det hade ju varit kul med en son till Texas, en syster till Tiquila och en morbror till Spike! Hur invecklat som helst ju! :) Men jag är som jag är, så jag ska prata med sambon!

Kramis

2008-09-09 @ 15:37:01
Postat av: Jenny J

hmm,en BROR till Tiquila menar du väl? :P

2008-09-10 @ 17:09:28
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Lissan

Ha ha ha!! Självklart var det det jag menade! ;)

Kram

2008-09-11 @ 15:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0