Trogen och flexibel.

Ja,det måste man vara med sitt arbete.
Hade precis bokat in en dejt med vännen T imorrn (vi ska fixa hår och dona o umgås),ja då ringer dom från jobbet och undrar om jag kan tänka mig att jobba imorrn och bli av med min dagtur på fredag..Ja,varför inte?
(Är otroligt ledig denna vecka,enbart studiedag på torsdag,och nu dagtur imorrn.)
Onsdagen är helig,då åker jag och brudarna till storstaden  :D

Hoppas du kan leka med mig imorrn kväll Tina!!

Idag har jag stortvättat (alla jackor,mindre mattor + alla kläder),och städat här hemma (eller ja,köket kvar),känns nice!!Tror ni jag lyckas lämpa över köksdelen till sambon?Näe,tror inte det va...Men prova kan man alltid göra!!

Nu ska det fixas mat tills snyggingen kommer hem,sen blir det myyyyyys framför förra och denna veckas Grey´s Anatomy  ;)  (missar ju så mycket,har av nån konstig anledning alltid nattpass tisdagar och onsdagar,missar ju bästa serierna då ju...)

Nej,duscha var det ja!

Ha en trevlig måndagskväll  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0