Känner jag dig?

Gick igenom tågstationen på väg "ner" på stan för att shoppa lite.
Mötte en bekant som jag tjenade på.Grejen är den att han inte va en bekant till mig.Vi har aldrig ens träffats.
Han såg väldigt förundrad ut,men hejade och gick vidare.
När jag promenerat en bit slår det mig!Det är ju barndoktorn Joel från Sjukhuset.
Jobbigt med en massa lokal-kändisar! Eftersom jag följer den serien ganska bra,så blev det att man fick för sig att man kände personen.Aja,man lyckas ju alltid med nåt :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jag höll på att göra samma sak i somras. I Malmö. Vi möter en man i vita träningskläder som släntrar lite nonchalant på andra sidan en bred gågata. Jag höjer hand för att vinka och ropa. DÅ. Innan jag hinner ropa ser jag vem det är. Zlatan. Så istället för ett "tjena killen, vad f*n gör du här??", blev det en schysst hand genom håret. Kanske var tur det, Sverige hade ju åkt ut em(vm?) några dagar tidigare.... Puss å kram, trevlig helg!

2008-10-24 @ 18:45:16
URL: http://www.metrobloggen.se/systerc
Postat av: mamma

Jag hejade på Gösta Ekman på Tema i Östhammar för ett antal år sen, kom runt en hylla och höll på springa in i honom, tänkte: han känner jag så jag hejade. Han log och hejade han också.... Kändes pinsamt men...

Gjorde samma sak när jag var på hockey och Rolf Lassgård gick förbi...

kram

2008-10-24 @ 20:27:02
Postat av: Tina

Haha, lite kul ju.. hehe

2008-10-25 @ 15:53:46
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0