Ååååååååh....

Jag har nu kommit fram till att jag aldrig mer ska jobba ett dagpass kort efter ett nattpass...
Vem tror ni vaknade 6:57??
Va på jobbet 7:45. *suck*
Sköterskan va lite småputt (kan ej klandra henne),och jag va på ett förvånansvärt ilsket humör!!Blev nästan rädd för mig själv,snäste åt sköterskan när hon "domderade".
Men allt gick över till eftermiddan,hade så härliga patienter  :)

Va helt slut när jag kom hem,så det blev ingen dejt med Tina idag,men imorrn  :)
Då ska vi fixa med våra hår :) Man måste ju se snygg ut i frillan när man ska se In Flames!!!!

Det tråkiga är att dom kliver på scenen såååå sent (varför 2 förband????),så vi hinner knappt se slutet förrän vi sitter på tåget hem  :((((((
*trååååååååk*
Men jag får umgås med tjejerna iaf  :)

Nu ska jag dona lite tills snyggingen kliver innanför dörrn,då blir det Ugly Betty *älskar* följt av Desperate Housewifes *älskar oxå*

Ha en skön kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0