Fredag o de :)

Skönt för folk att det äntligen är fredag.
Men allt annat än skönt är det för mig.Ska jobba...hela helgen.Natt dessutom.Hmm,får se om jag orkar,är helt slut i kropp o själ (ja,fast på ett bra sätt?).

Ska strax iväg till det blivande nya jobbet o lägga mitt schema,så man kan jobba fram tills april iaf.

Igår fick jag ett mail av mamman i Lotus nya familj,hon tycker inte att det går så bra,han ligger bara o trycker under nån soffa eller i ett hörn.
Saken är den (och som dom vet) att Lotus är van vid bara 2 personer hemma,så nu när det är 2 vuxna OCH 3 pojkar i nedre tonåren så då blir det ju lite mycket.Men jag bad henne ha lite mer tålamod,man kan ju inte vänja sig vid allt på en gång!

Längtar tills nästa vecka,då ska jag o en go vän hälsa på en annan vän o hennes små,söta pojkar,och så kommer mamsen till stan :D 

Nej,dona lite här hemma innan jag ska iväg,ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0