Uääääääää!!

image177

Precis så som bebisen uttrycker sig,känner jag.

Jobbade en dagtur idag,och då kan man verkligen understryka JOBBAT!
Vi va 3 styckna på 5 patienter,men låg efter sååå jäkla mycket i arbetet heela DAN..

Hade hand om 4 helskötningar (man måste hjälpa dom med ALLT),och den 5:e va psykiskt krävande.

Olika direktiv från de 2 sköterskor jag jobbade med,så jag fick ursäkta mig till en patient för att jag betedde mig som en yr höna...
Läkarna ordinerade blodprover hit och dit på de mest svårstuckna patienter,inte kul alltså..

Skönt att lämna över arbetet till de som jobbar kväll,men känns samtidigt elakt bara för att man vet hur jäkla tungt vårdlaget är...*suck*

Kollade upp hur man jobbar imorgon bitti,och visst fan har jag samma patienter då med  :S
Ska bli JÄKLIGT skönt med en kall öl imorgon kväll!(ja,det blir nog inte bara en..)

Hoppas DU haft en bättre dag  :)


Kommentarer
Postat av: Tina

tack vännen=)

2008-05-22 @ 21:14:53
URL: http://totinona.blogg.se
Postat av: Emelie

nja bättre vet jag ej fick börja tre timmar tidigare så det blev ett rejält dyngpass...13 timmar e fan inge skoj.

2008-05-23 @ 01:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0