Snart är det lördag igen!

Jupps!
Idag ska jag till Östhammar,men bara en jättesnabbis (typ kliva av bussen,ta nästa hem).
Ska hämta nåt som jag ska ha imorrn (hi hi),och faster orkar inte bära allt själv.

Så det blir ju en lite dryg resa,2,5 timme på buss *suck*

Imorrn häder det grejer,då ska vi upp i ottan (ha ha),åka snäckans pärla ut till Norrtälje,och glida runt och njuta av raggarkulturen ;)

Kommer nog knäppas måååååånga kort (om jag kör på som förra året,ha ha)

Ha en trevlig helg allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Tina

ja fan va jag längtar, håller på att ladda batteriet nu på pärlan!! ska fixa lite schysst musik oxå kanske. jag tar nog och öppnar ölen i morgon va fan en dag bakfull ska man nog klara av :)

2008-07-11 @ 16:04:12
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Lissan

Åååh, vad avis jag blir!! Hade jag inte jobbat så kunde vi träffats där juh!! Suck! Ha det så himla kul o tänk på mig när du korkar upp!!

Kram

2008-07-11 @ 20:41:09
Postat av: Emelie

ja jage avis, fuck att man jobber... får t mig en rajraj runda i öret ikväll

2008-07-11 @ 20:44:35
Postat av: Ems

Hoppas du kom hem min din GLADE pojkvän inatt! ;)

2008-07-13 @ 16:08:50
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0