Natt nr 3...

Hoppas denna natt blir lugnare än de förra två,för det har inte vilats mycket inte!
Sen är jag bara ledig från imorrn bitti till fredag kväll,då ska det jobbas helg...Hur tänkte jag där egentligen?När jag lade schemat?
Tur att vi är ett toppengäng som får spendera nätterna ihop,annars hade det inte gått!

OCH!Jag erkänner stort och högt att jag är fruktansvärtavis på alla er som får stå på Stadion i Stockholm ikväll och sjunga med till "Fear of the dark" och andra gamla godingar  :(
Men det är väl inte sista gången dom är här,så nästa gång SKA jag återse dom,struntar i om jag ligger inför döden eller håller på o föda eller nåt,SKA DIT!!

Någon som har lust att hänga med ner på stan nästa fredag o shoppa kläder??(inte så kul att ha med karln,det suckas och trampas för mycket då..)

Tjipp tjopp!!


Kommentarer
Postat av: Ems

Jag är ledig på fredag! ;)

Vet dock inte vilken tid på eftermiddagen som vi drar till Strängnäs!

2008-07-16 @ 18:47:51
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0