Lööööövely!!

Haft en toppenkväll på jobbet,hade 3 patienter när jag kom,så skickade vi hem/iväg två..Så EN patient har jag och min sjuksköterska haft hela kvällen :)

Något som är mindre löööövly är att jag jobbar dag imorrn,dvs jag måste kliva upp typ 5:15..
Samma på söndag med...*sucksucksuck*

Och som grädden på moset försvann karln nyss,jag som ville kramas lite innan jag somnar :(
Men han ska ju hellre sitta nere på Katalin med sina vänner än att ligga hemma i sängen med en sovande sambo (han är ju faktiskt ledig i helgen),så det unnar jag honom givetvis (även om jag blev lite sur över att behöva somna själv..)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

var glad att du har din karl i närheten du ;) min e jääääätttelångt borta

2008-07-19 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0