Jobbigt igår?

Jobbade dag igår,men så fattades des folk på kvällen,så jag drog på mig ett kvällspass med...
Hade jobbiga och stökiga patienter heeela dagen,kan lova att när jag stämplade ut igår kväll kl 21:38 så had jag i tankarna att gå hem,öppna en cider och sätta mig vid datorn o spela lite!
Men när jag kom hem höll karln på med uppdateringar o skit,så det blev 2 cider,sen stupade jag på soffan,ha ha...

Men idag e jag på topp (ja,om man bortser från värmen i denna lägenhet),jag och älsklingen ska gå på restaurang ikväll,får se vad det blir,vi pratar lite om kina kanske?

Jag är sååå glad,hade ju tvättstuga igår kväll,som älsklingen för en gångs skull fick handskas med.
Idag när jag skulle plocka upp den va det mesta fuktigt,så det är nog bäst om jag fortsätter sköta den :) he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0