Trött?

Det ringde i min mobil på förmiddan..Minns jag lite svagt.
Det va chefen där jag sökt jobb..
Minns tyvärr inte så mycket av samtalet  :(
Har ju jobbat natt,så va liiiite trött.
Men tror jag minns att hon sa att jag tyvärr inte fått jobbet.Det stod mellan mig och en annan,men den andra hade  mer kompetens.
Jaja,så kan det gå.
Men hon tyckte jag skulle lära mig respiratorer,och söka tjänsten som kommer ut senare.
Nu är det  så att vi inte har  några utbildningar  om respiratorer,så får se hur jag löser det.(har bara lärt mig lite om dom när jag gick IVA-utbildningen,men hur mycket minns man av det när man inte använder sånna i dagligt bruk??)

Nu ska jag iaf snygga till mig,sen träffa en kompis på stan,det blir middag först,sen bio  :)

Ha en trevlig fredagskväll  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0