*gääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääsp*

Vilken natt på jobbet!!
Eller,ja,snarare morgon...
Två herrar som inte kunde vara lugna,en patient som avled,två anhöriga till den avlidne som flippade ur (den ena iaf),det slutade med att den "galne" anhörige fick en Sobril (lugnande tablett) och vi ringde ett samtal till sjukhusprästen som skulle skynda sig till avdelningen.
Kan säga att det var skönt att bara släppa allt kl 7:30 och gå därifrån.

Nu sitter jag här...
Ska jag lägga mig o sova?Känner mig toppenpigg,fast jag gäspar ju hela tiden..
Näeh,lika bra att sussa en stund,så jag inte förvandlas till en zombie vid lunchdags.

Natti natti säger jag,och ha en bra dag ni som ska vara vakna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0