Natt nummer 2 av 2.

Ja ni...
Förra natten va ett helvete rent utsagt med lite övertid på morgonkvisten.
Nu inatt har vi det hur lugnt som helst!!
Lite småsysslor,men det går i lugn takt.

Oj,vad man kommer sova gott när man kommer hem,inte kul att gå på halvfart.
Suttit o kollat lite på hus ut mot kusten,inge sugen man blir på att flytta hemåt igen  : /

Får se vart man hamnar på måndag när våra sjuksköterskor drar ut i strejk,det talas om att övervaket ska vara öppet,och att vi fått dispans för att två ssk per pass ska kunna jobba.
Så då får dom varsin uska med sig,men vart ska resten av alla uskor gå?
Jag spyr över tanken att om att vi kanske ska bemanna andra avdelningar..
Tycker inte att det är vad vi ska göra,för det är inte vårat ansvar..
Men det är bara vad JAG tycker....Men vad ska vi annars göra?Gå igenom våran avdelning från golv till tak?
Nej,tack.Men det kanske skulle behövas...

Nu ska jag spela lite Hjärter tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0